تهیه کننده برنامه انتخاباتی رادیو ایران مطرح کرد:

رای مردم در «موقعیت چهارم» تعیین کننده است | نقش رادیو در شور انتخاباتی

برنامه «فراکسیون ورزش» رادیو ورزش در مورد انتخابات است و با محوریت ورزش و وظایف مجلس آینده در قبال ورزش، پنجشنبه‌ها از ساعت ۱۸:۳۰ روی آنتن رادیو ورزش می‌رود.
کد خبر: ۱۴۴۴۰۵۱

به گزارش جام جم آنلاین، شهرام بابا نوروزی، مجری برنامه فراکسیون ورزش با اشاره به پیگیری مطالبات ورزش دوستان در این برنامه گفت: با توجه به پل‌های ارتباطی ویژه‌ای که وجود دارد، علاقه‌مندان ورزش دغدغه‌ها و مهمترین مطالبات خودشان در حوزه ورزش را از این طریق انتقال می‌دهند. مهمترین موضوعات می‌تواند دستمایه بحث‌های هفته آینده باشد، اتفاقی که تا به این لحظه افتاده است و خیلی از محور‌های موضوعی مشخصی که در هر برنامه مورد بررسی قرار می‌گیرد که بر اساس همین مطالبات و درخواست هاست. به گفته مجری برنامه فراکسیون ورزش، نقش مجری قطعا در جذب مخاطب تاثیرگذار است. همچنین نوع کلام، ادبیات مناسب رسانه ای، بی تعارف بودن در طرح موضوعات، جذاب و همه فهم پیش بردن سوژه و گفتگو‌ها در جذب مخاطبان بی تاثیر نخواهد بود.

وی ادامه داد: علاوه بر این‌ها مجری باید مسلط، منصف و مطالبه گر بر اساس حقایق موجود و راهبری مناسب برای برنامه باشد. مدیریت زمان و اعطای وقت مساوی به مهمانان همه و همه مواردی است که مخاطب را خواه و ناخواه پای برنامه می‌نشاند و حتی در مواقعی وقتی مطالبات و پرسش‌های ذهنی خودش را از زبان مجری و مهمان می‌شنوند احساس رضایتمندی درونی می‌کند و حتی ممکن شنیدن برنامه را به سایرین هم توصیه کند. بابانوروزی در پایان ضمن ابراز امیدواری افزود: امیدوارم مجموعه تلاش‌هایی که در رسانه صورت می‌گیرد منجر به بالابردن سطح هوشیاری مخاطبان شود و انشاء الله با انتخاب‌های درستی که اتفاق خواهد افتاد در مجلس دوازدهم شاهد تلاش‌های بیشتر منتخبان ملت برای سلامتی مردم و شور و نشاط اجتماعی باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها